vrijdag 3 januari 2014

Men zei me te twitteren en ik twitterde, men zei..

Men zei me dat ik moest Twitteren, dat was goed voor me. En voor mijn bedrijf. Ik moest mezelf vooral laten horen en zien. het duurde lang, maar ik begon. En ik stopte. Ik stopte heel resoluut en verwijderde mijn Twitteraccount. Daarna begon ik opnieuw. En ik vind Twitter leuk! Inmiddels heb ik leuke contacten via Twitter. 

Men zei me dat ik moest bloggen. Dat nooit, dacht ik. Ik begon, en stopte, en startte opnieuw. Ja, de blogs van toen zijn helemaal verdwenen. Ik had ze niet eens opgeslagen! Ik vind bloggen nu heel leuk!

Men zei me met Facebook te starten. Vooral ook met een Bedrijfspagina. 
O nee, weer meer internet gedoe. Ik ben er gewoon niet handig mee en..het werkt verslavend, dan ga ik iedere keer kijken of er berichten binnenkomen.
Ik ben begonnen. Gisteren. Eerst maar eens met een persoonlijke pagina gestart. En ik vind het leuk. Ik heb al 14 vrienden :)

Ooit zei ik tegen mezelf dat ik met een #365dagenproject zou willen meedoen. Of toch maar niet? Verplichting? Ik ben begonnen. En ik vind het nu 'al' (of 'nog' ?) leuk. 365dagenproject 
Men zegt me dat ik met Pinterest  moet starten. Dat ga ik doen. Ooit.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten