maandag 18 augustus 2014

Web-, vlecht-, of netwerk?

Vlechten-vlocht-gevlochten.
Vlechten-vlocht-vervlochten…vervlochten met?
Vanochtend bedacht ik dat mijn werk en mijn vrije tijd met elkaar vervlochten zijn. Omdat ik blij word van mijn werk. In de vakantie heb ik dus gewerkt en als ik werk heb ik vakantiegevoel. In mijn vakantie werkte ik verder aan mijn project: 'elke dag een schepje' (365dagenproject) 
‘Vervlochten zijn met’ doet me denken aan contacten met verschillende mensen, als een web, een netwerk. De afgelopen maanden heb ik bijzondere nieuwe mensen mogen ontmoeten. Mensen waar ik blij van word. Via via via…
Vandaag is voor mij een werkdag. Ik ga mijn cursusprogramma verder uitwerken, wat dingen voorbereiden voor de zomerfair komende vrijdag  en vanavond heb ik werkoverleg met Janneke. Dat is geen werk, geen vrije tijd, maar gewoon een feestje!
En hoe ziet jouw dag er uit? Werk, vrije tijd of feestje? Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten