donderdag 6 maart 2014

Onaangepast gedrag of..? Kies de juiste kleuren.


Vandaag is het dag 66 (365dagenproject) van het jaar. #66 Twee zessen, twee keer hetzelfde..

Veel van hetzelfde of heel veel hetzelfde en ik. Onaangepast of uniek? Blij of eenzaam en alleen? Ai, heb je een feestje, heb je de dresscode niet goed begrepen. Sta je daar in je vrolijke stippen blij te wezen. Of je heel ellendig te voelen. Herken je dat? Heb je dat weleens? Zo heel erg uit de toon vallen? Wat doe je dan? Natuurlijk, als het nodig is, pas ik me aan. Dan doe ik mijn zwart-witte pak aan. Maar als het niet nodig is, dan kies ik de kleuren van mijn kleren waar ik blij van word. 

Voel  je vrolijk en vrij. 


En weer aangepast!

Jasje erover, muts in de juiste kleuren, en T.Lepel hoort er weer helemaal bij.
Blij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten